معارفه آقای نادرزاده به عنوان سرپرست و عضو موظف هیئت مدیره جدید شرکت واسپاری ملت

تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تعداد بازدید : ۹۴۲

 

 

 

مراسم معارفه سرپرست و عضو موظف هیئت مدیره جدید شرکت واسپاری ملت با حضور مدیران بانک ملت، هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت و واسپاری ملت برگزار و آقای نادرزاده مهربانی به عنوان سرپرست و عضو موظف هئیت مدیره معرفی گردید.

در این جلسه که با حضور آقایان دکتر رشیدی رئیس هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت، دکتر ابراهیمی نائب رئیس هیئت مدیره هلدینگ، دکتر آرش مدیرعامل بهساز مشارکتهای ملت و دکتر کاویانی مقدم، دکتر چراغی و جمشیدفر اعضای هیئت مدیره واسپاری برگزار گردید. آقای کاویانی مقدم رئیس هیئت مدیره شرکت واسپاری ضمن خیرمقدم به مدیران حاضر در جلسه، از زحمات مدیرعامل سابق و عضو موظف هیئت مدیره شرکت تشکر نمودند و سپس آقای آرش با اشاره به زحمات و تلاش های صورت گرفته در طول دوره مسئولیت آقایان قدمی و چراغی، ضمن اشاره به اینکه واسپاری ملت یکی از 6 لیزینگ برتر بورسی در کشور می باشد؛ سوابق مدیریتی آقای نادرزاده، تعهد، تخصص و اخلاق مداری را از مهمترین دلایل انتخاب ایشان برشمرد.

همچنین در این مراسم آقای رشیدی در سخنانی با قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق و عضو موظف هیئت مدیره شرکت واسپاری؛ آرزوی موفقیت برای آقای نادرزاده در راستای تحقق اهداف عالی و سیاستهای بانک ملت و هلدینگ نمودند. آقای نادرزاده سرپرست و عضو موظف هئیت مدیره واسپاری نیز با تأکید بر تخصصی بودن فعالیتها و لزوم توجه به بازاریابی و مشتری مداری، بر توسعه فعالیتها و تقویت جایگاه لیزینگ تأکید نمودند.

شرکت واسپاری ملت از بدو تأسیس تاکنون با ایجاد تعامل سازنده با تأمین کنندگان و تولیدکنندگان و با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب توانسته پاسخگوی تقاضا و نیاز مصرف کنندگان جهت تأمین مالی و لیزینگ انواع کالای سرمایه ای بوده و به عنوان یکی از فعالترین شرکتهای لیزینگ در کشور گام موثری  در جهت افزایش رفاه مصرف کننده و اعتلای اقتصاد تولید محور در کشور باشد.