برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه

تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
تعداد بازدید : ۲۷۲۵۰

مجمع عمومی عادی سالیانه سال ۱۴۰۰ شرکت واسپاری ملت ساعت ۱۰ روز یک شنبه مورخ ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

این جلسه که با حضور جناب اقای دکتر صمدی عضو هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت بعنوان رئیس مجمع ، جناب آقای مهندس رهنما مدیرعامل هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت و جناب آقای نیک بین ریاست دفتر امور شرکتها و سرمایه گذاری بانک ملت بهمراه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و با حضور   ۷۵درصدی سهامداران در محل سالن اجتماعات شرکت بیمه ما برگزار گردید.

ابتدا گزارشی از عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ ارائه گردید که براساس گزارش مذکور، ۹۶% درآمد عملیاتی شرکت نسبت به بودجه محقق گردید. همچنین سود خالص شرکت به مبلغ ۴۲۸ میلیارد ریال با رشد ۱۶.۷ درصدی نسبت به عملکرد سال گذشته و ۶ درصد نسبت به پیش بینی بودجه محقق گردید.

در این جلسه استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد شرکت در دوره ۳ ماهه اول در راستای افزایش سودآوری با توسعه فعالیت توانسته است حدود ۳۰۰ درصد در عملکرد فروش ۳ ماهه اول نسبت به دوره مشابه سال گذشته محقق نماید و با توجه به پیش بینی رشد حدود ۱۹درصدی سود خالص در بودجه سال ۱۴۰۱ نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۰، انتظار رشد فعالیت و تحقق سودآوری مطلوب در عملکرد سال جاری وجود دارد.

در ادامه دکتر قدمی مدیرعامل شرکت ضمنا بیان این موضوع که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال به ۱،۵۰۰ میلیارد ریال در حال طی مراحل نهایی می باشدکه در صورت تحقق این مهم ، شرکت واسپاری ملت نقش پرنگتری در بین شرکتهای لیزنگ خواهد داشت.